מבצע חגים – 10% הנחה על כל האתר
ומשלוחים חינם לכל הארץ – קוד קופון: holiday

עגלה

עגלה

תקנון

1 .תנאי שימוש כלליים:

  1. אתר אלגנטו רהיטים (להלן: “האתר”) הינו בבעלות בלעדית של  “קבוצת תמיר עסקים בע”מ” ח.פ. 516707171 המפעילה את “אלגנטו רהיטים” (“החברה”)
  2. האתר משמש כאתר מכירות לצורך רכישת מוצרי ריהוט איכותי בהזמנה אישית ומיוחדת תוך אפשרות בחירה של בד, צבע, גודל על פי רצון המשתמש בלבד  וכן פריטים נלווים. (להלן: “הרוכש” או “המשתמש”)
  3. יובהר כי החברה אינה מחזיקה מלאי וכל ההזמנות באתר הינן בהגדרת “מוצרים בהזמנה מיוחדת” – ” עסקה לרכישת טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות” – בהתאם לרצון המשתמש וכי החברה אינה מייצרת או רוכשת פריטים מראש לשם אחסונם ומכירתם.
  4. באתר מוצעים מגוון רחב של דגמים על ידי הצגת תמונות שהנם בבלעדיות של החברה בלבד והן להמחשה בלבד.
  5. השימוש באתר ,על כל תכניו והשירותים המוצעים בו כולל תמונות, סרטונים, מוצגים, עיצובים, תוכן, אינפורמציה, הסברים ו/או אחר המופיע באתר הינם בבלעדיות מלאה של החברה. כל העתקה ו/או שימוש בתמונות תכנים ועיצובים, פירסום, צילום, ציטוט, שיכפול, הפצה,  שימוש בסימנים מסחריים, גרפיקה, סרטונים  אלו תחשב להפרה בזכויות יוצרים של החברה.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את פעילות האתר בכל עת, ללא הודעה מראש, כמו כן, רשאית החברה לערוך שינויים, להשהות, להפסיק פעילות, להוריד מוצרים, להוסיף ולשנות, לעלות ולהוריד מבצעים ו/או הנחות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה בכל עת וללא הודעה מוקדמת ואינה נושאת כל אחריות כלפי המשתמש באתר.
  7. החברה רשאית לשנות את תנאי תקנון מעת לעת ולפי שיקולי החברה הבלעדיים.
  8. הערה חשובה: מסירת פרטים כוזבים באתר ובעת ההזמנה הנם עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  9. המחירים המופיעים באתר על גבי המוצרים נקובים בשקלים חדשים וכוללים מע”מ כחוק. המחירים אינם כוללים דמי משלוח. הנהלת החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים מעת לעת ותעריפי המשלוחים ללא כל הודעה מוקדמת. למען הסר ספק המחיר המחייב הוא המחיר שנמסר בעת השלמת הליך ההזמנה.
  10. יודגש כי השימוש בלשון זכר בתנאי השימוש נעשה מטעמי נוחות בלבד ואין בו כדי לפגוע ו/שאו ליצור אליה והכוונה היא גם ללשון נקבה.
  11. תנאי השימוש באתר  יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר בין אם השתמש בטלפון סלולרי/ מחשב/ אחר. תנאי השימוש עשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. שימוש באתר מהווה הסכמה לכלל תנאי האתר , הרכישה ויתר תנאי התקנון הנ”ל.  
  12. תקנון זה מהווה הסכם התקשרות מחייב בין המשתמש ובין החברה לכל דבר ועניין. מובהר כי שימוש באתר ו/או רכישת מוצרים בו, מהווה את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג לפי הוראות תנאי שימוש בתקנון אלו ומהווה את הצהרת המשתמש  כי אין לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או לחברה ו/או להנהלת החברה ו/או לבעליה או עובדיה וכי הינו מוותר באופן מוחלט על כלל טענותיו ודרישותיו בעניין המוצג באתר, רכישת המוצרים וכל טענה אחרת. במידה ואינכם מסכימים עם תנאי האתר או חלקים מתנאיו, מתבקשים לא להשתמש באתר.
  13. במידה ועולה שאלה ו/או הבהרה לתנאי האתר או למוצרי באתר,  מתבקשים להימנע משימוש באתר ולהפנות שאלה לשרות הלקוחות.
  14. על תנאי תקנון זה וההתקשרות למול החברה חלים דיני מדינת ישראל בלבד. 
  15. המשתמש מצהיר כי הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; משתמש שהינו קטין (מתחת לגיל 18) ו/או אינו זכאי לביצוע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, נדרש ליידע את הוריו ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלו (להלן: “האפוטרופוסים”) בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהיא, במסגרת האתר. האחריות על כל פעולה באתר חלה על המשתמש או על האפוטרופסים. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או האפוטרופוסים לאמור בתנאי התקנון.
  16. בכל מקרה של אי התאמה או סתירה בין הוראות תנאי שימוש אלו לבין פרסומים אחרים כלשהם, תגברנה הוראות תקנון אלו לכל דבר ועניין.
  17. החברה עושה מאמצים סבירים על מנת לכלול מידע מדוייק ומעודכן באתר החברה לא תהא אחראית ואינה מציגה כל מצג באשר לדיוק המידע ולא תהיה אחראית ו/או חייבת בגין

       טעות דפוס או אחרת.

  1. בטחון ותנאי הפרטיות
    1. החברה נוקטת בכלל האמצעים האיכותיים והמקובלים הקיימים ברשת לצורך שמירה על בטחון מידע אודות לקוחותיה ככל האפשר, לרבות מערכת הסליקה החיצונית וכלל המידע, יחד עם זאת אין החברה אחראית באופן ישיר לבטחון המידע. יודגש כי בשימוש באתר ע”י המשתמש הצהיר כי לא תהא לו כל טענה בדבר בטחון המידע והנובע מכך ולחברה לא תהא כל אחריות בעניין מידע המתקבל כתוצאה משימוש באתר. החברה רשאית לשנות מעת לעת את התנאים.
    2. השימוש באתר הינו אך ורק למי שברשותם תיבת דואר אלקטרוני פעילה ברשת האינטרנט, אשר כתובתה נמסרה בהליך ההזמנה. המשתמש מצהיר כי מסר את הפרטים באופן נכון אמין ומדוייק וכי מסר את המידע מרצונו בשמו ועבור עצמו בלבד. עם מסירת כתובת הדואר האלקטרוני שלו הוא מאשר משלוח וקבלת הודעות על ידי החברה לרבות בקשר לביצוע ההזמנה בהתאם לפרטים שנמסרו. במידה ואינו מעוניין לקבל הודעות על מבצעים הנחות ו/או אחר יוכל לבחור להסיר את פרטיו מרשימת התפוצה בכל עת. החברה רשאית לאסוף נתונים שהצטברו לצורך שיפור חוויות גלישה בכפוף לתנאי מדיניות הפרטיות.
  2. הזמנת המוצרים ורכישתם באתר/אינסטגרם
    1. החברה שוקדת ופועלת רבות כדי שתמונות המוצרים המוצגות באתר ישקפו נכונה את 

המוצרים על אף זאת התמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין המוצרים כפי שמופיעים בתמונות ובכלל זה תכונותיהם מפרטיהם . ואינן מחייבות כלל את החברה.  צבעי וגווני המוצרים והבדים יכולים להשתנות מעת לעת בעיקר בשל הבדלי מסכים, מכשירים, תאורה, סגנון צילום, תאורת צילום, סגנון צילום, תאורת צילום, מיקום צילום, וכל דבר שעלול להשפיע או לשנות את גוון הבד או המוצר ולכן לא תהיה למשתמש כל תלונה או תביעה כנגד החברה ו/או עובדיה בשל כך.

  1. התיאור שמופיע לצד הפריט, לרבות מידות המוצר יכולים להשתנות בסטייה של עד 5 ס”מ בעיקר בשל ייצור עצמי מבוסס על חומרים שונים, ייתכנו כמו גם שינויים מזעריים שלא יהוו הפרה או הטעייה מצד האתר. 
  2. גודל המוצר וצורתו כפי שמוצג באתר/אינסטגרם הינו להמחשה בלבד ואין בגודל זה להמחיש את המוצר כפי שיהיה במציאות. באחריות המשתמש למדוד את המידות הרצויות לו לשם ביצוע ההזמנה .
  3. המשתמש רשאי לרכוש מוצרים באתר אך ורק לאחר שהשלים את הפעולות לצורך רישומו לרבות באמצעות מילוי הפרטים הנדרשים. לאחר שהביע הסכמתו לקבלת מסמכים ממוחשבים מהחברה לביצוע ההזמנה ואישורה.
  4. חשוב להבהיר כי ההרשמה לאתר מהווה אישור מצד המשתמש להכלל ברשימת לקוחות “אלגנטו רהיטים” אשר נמנים על תפוצת הדיוור הישיר של “אלגנטו רהיטים” 
  5. ההזמנות באתר הן הזמנות מיוחדות עבור המשתמש/המזמין, יש להזין את כל הנתונים הנדרשים באופן נכון. טעות בהזנת נתונים נכונה ע”י המשתמש לא תהווה עילה לביטול ההזמנה ויחולו עליו הוראות “תנאים לביטול עסקה”. באחריות המזמין לעבור על ההזמנה ולבחון את נכונות פרטיה בטרם יאשר הזמנה.
  6. ההזמנה מיוצרת אך ורק על פי טופס ההזמנה המפורט והחתום ע”י המזמין בלבד, כל דבר שנאמר או שנכתב שלא בטופס ההזמנה לא ייחשב לעניין ההזמנה.
  7. מאחר וההתקשרות עם האתר מחייבת כתובת מייל זמינה ותקינה כאמור, מתבקש המשתמש לאחר ביצוע ההזמנה לוודא קבלת הודעה בתיבת הדוא”ל שאם לא כן, עליו לדווח על כך לשרות הלקוחות.
  8. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לבטל משתמש שבהתנהגותם וגישתם לאתר הפרו את כללי התקנון והאמור בו ובכך הפרו הסכם חוזי זה.
  9. אמצעי תשלום – רכישה ותשלום באתר תתאפשר באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
  10. בסיום ביצוע ההזמנה השלמת הפרטים הנדרשים כאמור ואישור ההזמנה על ידי הלקוח תבצע החברה בדיקת פרטי כרטיס האשראי לשם אישור העסקה.
  11. לאחר קליטת ההזמנה אין פירוש הדבר כי ההזמנה בוצעה, העיסקה תושלם רק לאחר אשור החברה את העסקה. 
  12. יודגש כי עד למועד אישור העיסקה ההזמנה תחשב כהצעת הלקוח בלבד.
  13. לאחר אישור העסקה תישלח למשתמש חשבונית מס  עם פרטי העסקה כנדרש בחוק.
  14. במידה ומסיבה כלשהי לא אושרה ההזמנה, המשתמש יקבל הודעה על כך לתיבת הדוא”ל שהשאיר. ותינתן לו האפשרות להשלים את העסקה באם יסדיר את אשור חברות האשראי ויודיע לנו על כך בתוך 7 ימים. לא פעל לשם הסדרת אמצעי התשלום תבוטל העיסקה ללא הודעה נוספת.
  15. במקרה בו בחר מבצע ההזמנה לסיים ההזמנה עם נציגת שרות והלקוח לא השיב לפניה הטלפונית 7 ימים ממועד הפניה, רשאית החברה לבטל ההזמנה.
  16. החברה רשאית לבטל כל עסקה/ לא לאשר הזמנה מכל סיבה שהיא וזאת כאמור ללא הגבלת זמן ותו החזרת מלוא התשלום ללקוח ו/או ביטול העסקה באמצעות חברת האשראי. המשתמש מצהיר בזאת כי אין לו ולא תהא לו כל טענה בעניין הביטול והכל בכפוף למדיניות ונהלי הביטולים של חברת האשראי.
  17. והחברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף שייגרם למשתמש או לצד שלישי בגין רכישה זו.
  18. ברכישת מוצרים באמצעות האתר ו/או הזמנה טלפונית או אינסטגרם מתחייב לחתום על כלל המסמכים שיידרש לצורך השלמת העיסקה לרבות אישור על קבלת הזמנה מידי השליח, חתימתו תהווה אישור לקבלת מוצרים הרכבתם לשביעות רצונו המלאה. לקוח אשר יסרב מכל סיבה שהיא לחתום על המסמכים יראו אותו כמי שחתם ולא יהיו לו כל טענות בגין המוצר שקיבל ויתר התנאים המופיעים בתקנון זה.
  19. כל טענה בדבר פגם במוצר שהתקבל אצל הלקוח תטען מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח, לקוח שלא יטען לפגם במוצר שקיבל ייחשב כלקוח אשר קיבל מוצר לשביעות רצונו. 
  20. החברה לא תקבל כל טענה לפגם לאחר חתימה על אישור תעודת המשלוח. הלקוח מתבקש לבדוק היטב את המוצר שקיבל טרם חתימתו.
  21. תקופת התיישנות – בעת הזמנה באתר הביע הרוכש הסכמתו לתקופת התיישנות לעניין כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנהג האתר ומנהליו/בעליו/ עובדי החברה לתקופה של 6 חודשים כמשמעה בסעיף 19 לחוק ההיתיישנות תשי”ח -1958.
  1. שרות לקוחות/מכירות
    1. בכל שאלה לעניין המוצרים, ההזמנה ופרטים נוספים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות והמכירות של “אלגנטו רהיטים “בטלפון, אינסטגרם או מייל נציגי שרות הלקוחות והמכירות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת להליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת לסייע בכל עת.
  2. נוהל אספקת המוצרים
    1. אספקת המוצרים ייעשו בתוך  45  ימי עסקים וזאת החל ממועד אישור הזמנה ע”י החברה.
    2. האמור לעיל אינו תקף לאילת ויישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק במקרה כזה זמן אספקה עלול להאריך ב 10 ימי עסקים נוספים.
    3. בכל מקרה, החברה עושה את כל המאמצים על מנת לספק את המוצרים בזמן המהיר ביותר תלוי תנאי הייצור.
    4. להדגיש כי זמני אספקת המוצרים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימים א-ה לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג)
    5. בטרם מועד האספקה, יעודכן הלקוח על מועד האספקה, רק לאחר אישור המועד, תאושר האספקה כאישור סופי ומוחלט לשם אספקת המוצרים ע”י שרות ההובלות.
    6. אין החברה אחראית על כל נזק שעלול להיגרם במהלך ההובלה. או כל פגם שייגרם גופני ופיזי עקב הובלה, התקנה או תליית הרהיטים בכל דרך שהיא למוצר עצמו או לכל פריט ופרט אחר מטלטלין, מבנה, חלונות, מנורות, משקופים, מעקה במבנה ומחוצה לו.
    7. בכל מקרה שיש צורך במנוף לשם ההובלה, יישא הלקוח בתשלום.
    8. שרות ההובלות יתבצע באמצעות חברה חיצונית, כל חברת הובלות אשר עמה תעבוד החברה. אין החברה אחראית על כל נזק שעלול להיגרם במהלך ההובלה.
    9. יובהר כי דמי ההובלה בהם מחוייב הלקוח בהתאם למפורסם  באתר יבוצעו על ידי המשתמש במעמד הרכישה. 
    10. אספקת מוצרים שנרכשו באתר אפשרית רק כאשר מען המשתמש נמצא בתוך אזור שירות ההובלות ואין מניעה טכנית לאספקת המוצר.
    11. יודגש כי במידה ויש מעלית בכתובת האספקה, על הלקוח חלה האחריות המלאה לוודא כי המוצרים ייכנסו במעלית ו/או יעברו במעברים צרים אם יש כאלו, במידה ולא מתאים, על הלקוח תחול מלוא האחריות להזמנת מנוף ותשלום עבור המנוף שלא כלול בהובלה. ללקוח לא תהיה כל טענה כלפי החברה בעניין זה והדבר לא יהווה עילה לביטול ו/או להחזר כספי.
    12. באחריות הלקוח לבדוק שהמידות שנמסרו בעת ההזמנה  מתאימות לביתו כולל כניסה ומעבר במדרגות ו/או מעלית ו/או חלל הבית ומחוצה לו  ולוודא שהסחורה תיכנס לביתו בעת האספקה, אי כניסה של הסחורה יחייב את הלקוח בתשלום הובלה והתקנה נוסף, בנוסף יחוייב הלקוח על ייצור פריט  ו/או חלק נוסף שיותאם למידות בית הלקוח. 
    13. כל מחירי ההובלה כוללים מע”מ כחוק, המחיר  מותאם להובלה במעלית כפי שדיווחו ביום ההזמנה. בכל מקרה בו אין התאמה בין הנקבע ביום ההזמנה לבין המצב בפועל, (אין אפשרות להובלה במעלית ו/או אין מעברים מותאמים)  יחוייב הלקוח בתשלום נוסף להובלה חריגה. הסכום ייקבע ע”י המוביל בעת האספקה. 
    14. במידה והלקוח יתעקש על הובלת המוצר במדרגות שלא לפי הוראותיו של המוביל, הלקוח יישא באחריות על כל נזק שייגרם.
    15. איחור באספקה של עד 30 ימי עסקים מעבר להתחייבות המקורית ביום ההזמנה לא תחשב כאיחור והפרת ההסכם.
    16. איחור באספקה שלא באחריות החברה לרבות כל המקרים בהם נמנעה אספקה מכוח עליון, מלחמה, פעולות איבה, מגיפה, מצב חירום ונזקי טבע שביתה אצל ספקים הקשורים בייצור והובלת המוצרים ו/או  כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
    17. אי עמידת החברה במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא תפטור את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.
    18. במידה והלקוח לא זמין לקבלת המשלוח במועד המוצע מכל סיבה שהיא, תתאפשר אחסנת המוצרים לתקופה של  עד  90 יום, בחיוב של תשלום נוסף בתנאי שהסדיר התשלום בסיום תהליך הייצור בהתאם להודעת החברה.
    19. יודגש כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יימצא במען לאספקה הלקוח ו/או מי מטעמו, תוחזר ההזמנה למחסני החברה ועל הלקוח תחול חובת תשלום נוסף עבור הובלה נוספת במועד אחר.
    20. כל הגעה נוספת לבית הלקוח או לכתובת ההזמנה תחוייב בתשלום הובלה נוסף.
    21. החברה עושה מאמצים סבירים על מנת לכלול מידע מדוייק ומעודכן באתר הנהלת האתר.
  3. זכויות יוצרים 
    1. כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, לרבות התכנים המופיעים בו, עיצובו וכל מידע הכולל תוכן מילולי, חזותי, קולי לרבות טקסט תמונה, סימני מסחר, דגמים, שיטות וסודות מסחריים, קוד המחשב של האתר, וכל הקשור בהפעלתו כן בכל המידע המתפרסם ע”י החברה ו/או מטעמה הינם של החברה בלבד ומשמשים קניינה הבלעדי. ומוגדרים “הזכויות המוגנות”.
    2. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם לשווק להפיץ להציג בפומבי לבצע בפומבי, לשדר, להעביר לציבור או להעמיד לרשותו, לעבד, ליצור או לעבד יצירות נגזרות, כולל תכנים, תמונות, אייקונים, גרפיקה כולם מהווים קניינה של החברה בלבד ואין לעשות בהם כל שימוש  למכור או להשכיר את הזכויות המוגנות ו/או להשתמש בהם ללא אישור והסכמה בכתב מהחברה.
    3. המפר סעיפים 6.1 6.2 יעמוד לדין.
    4. רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
    5. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המשתמש מתחייב לבצע פעולות באתר בתום לב, קרי לא לעשות שימוש כלשהו במידע שהתקבל ללא אישור החברה, וכן לא ינצל לרעה כל טעות קלקל שארעה  במערכת או בנתונים שפורטו באתר.
    6. נפלה טעות חריגה בתיאור מוצר כלשהו או במחיר או בפרט מהותי אחר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או האתר ו/או את הספקים.
  4. שחרור מאחריות בשימוש באתר
    1. השימוש באתר יעשה על אחריות המשתמש בלבד.
    2. לא תהא למשתמש באתר כל טענה ו/או תביעות ו/או דרישה כלפי החברה בקשר עם האתר, השירותים הניתנים בו או תכניו מבלי לגרוע מכלליות האמור, הרי שהחברה  לא תישא בכל אחריות שהיא הנובעת מזמינות, דיוק, עדכניות, או כל אפשרות אחרת לשימוש בתוכן שבאתר וכל הנובע ממהלך המסחר בשימוש בו.
  5. אחריות על המוצרים
    1. האחריות על כלל המוצרים תקפה לשנה מיום קבלת המוצר בבית הלקוח.
    2. בכל מקרה של טעות בכתיבה בתיאור המוצר או השירות, לא יחייב הדבר את “אלגנטו רהיטים”.
    3. האחריות אינה חלה לאחר שטופל הפגם על ידי גורם שאינו מטעם החברה.
    4. הפגם אינו נובע מהבדלי צבע או גוון כתוצאה מתכונות העץ קילופי צבע או הופעה ושינוי טקסטורה שבעץ וכל החרגה נוספת לפי המפורט בסעיף “הזמנת מוצרים ורכישתם באתר”.
    5. הפגם אינו נובע מטיפול בחומר לא מתאים , או פגום כתוצאה מכוח עליון, מיים, אש חבלה שבר פגיעה מכוונת וכו’.
    6. המוצר נמצא במקומו המקורי ושימש שימוש ביתי בלבד.
    7. יובהר כי תופעה של כדוריות על הבד מעידה על שחיקה טבעית של הבד ( שאיבת בד בשואב ו/או התחככות בד בבד)  ואינה נחשבת כפגם במוצר.
    8. האחריות אינה חלה על סדקים שלא מהותיים במוצר. 
    9. האחריות אינה חלה על בלאי סביר שנובע משימוש במוצר.
    10. הלקוח יהיה אחראי על אחזקתו התקינה של המוצר שרכש.
    11. הלקוח מתבקש להודיע מיד כשנמצא הפגם והחברה רשאית להחליט על המשך טיפול לשיקול דעתה. כמו גם לשתף פעולה עם הנהלת האתר לשם בחינת הפגם והטיפול בו ככל שיתבקש לשלוח תמונות המעידות על הנטען.
  6. תנאים לביטול עיסקה
    1. יובהר כי החברה אינה מחזיקה מלאי וכל ההזמנות באתר הינן בהגדרת “מוצרים בהזמנה מיוחדת” – ” עסקה לרכישת טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות” בהתאם לרצון המשתמש וכי האתר אינו מייצר או רוכש פריטים לשם אחסונם ומכירתם, לכן כל הזמנה שתוזמן על ידי הלקוח ותאושר אינה ניתנת לביטול.
    2. על אף האמור במקרה של מוצרים אחרים מדיניות החזרים וביטול עסקה והחזרת מוצרים משלימים  תהיה  כאמור בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981. (להלן:”החוק”) ואין באמור ובמדיניות האתר כדי לגרוע מתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א 2010 .
    3. על פי חוק הגנת הצרכן, רשאית “אלגנטו רהיטים” לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך ממינהם, במידה שבחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם במוצר נשוא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות לבין הפרטים שנמסרו לך לגביהם, וכן בביטול עסקה בגין מוצר שנרכש באמצעות כרטיס אשראי – תגבה עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה של חברת האשראי וזאת עד לגובה 2.5% מסכום המוצר בזמן הרכישה בפוף לחוק.
    4. במקרה של פגם במוצר רשאית החברה לתקן את הפגם או לספק מוצר חדש זהה וכל זאת בהתאם לשיקולי החברה.
    5. החברה לא תהיה אחראית לפעילות בלתי חוקית שתעשה ע”י משתתפים באתר שאינם בשליטתה.
    6. “אלגנטו רהיטים” עושה כל מאמץ לשמור על פעילות האתר באופן תקין ככל האפשר, אך אינה אחראית על תקלות, קלקולים, בעיות בתוכנה, תקשורת וכו’ וכל שיבוש ברשת האינטרנט או בקווי התקשורת שאינם בשליטה. החברה לא תישא באחריות במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי על כל בעייה טכנית או תקלה שמנעה מהגשת הצעת הלקוח.
    7. יודגש כי אלגנטו רהיטים עוסקת בעיקר במכירת מוצרים בייצור אישי ורובם ככולם חדשים בלבד. ציוד זה הינו מטופל באופן מיוחד, הנהלת החברה רשאית לדון במקרה של בקשה לביטול חריגה לכל עניין לגופו ולאשר בהתאם לשיקול דעתה ושלפנים משורת הדין החזרה או החלפת המוצר.
    8. החברה שומרת לעצמה את הזכות כי במקרה של חוסר יכולת לספק את המוצר שהוזמן, לבטל את ההזמנה ולהודיע ללקוח תוך פרק זמן סביר בהודעה בכתב.
    9. כל פנייה לבקשה לביטול עיסקה/ תלונה על מוצר ייעשה בכתב בלבד, באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות ל”אלגנטו רהיטים” כאשר על מבצע הפעולה מוטלת האחריות לוודא את קבלת ההודעה.
    10. לא יוכר ביטול על סמך שיחת טלפון/ווטסאפ או הבטחה של נציג זה או אחר שלא באישור קבלת דואר האלקטרוני בלבד.
    11. מוצר שהורכב בבית הלקוח, לא ניתן להחזיר ו/או לבטל עיסקה.
    12. לא ניתן להחזיר או לבטל עיסקה של מוצרים מכל סוג שהוא שיוצרו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידות או בהתאם לדרישות מיוחדות אחרות.
    13. מוצר שיצא ממחסני “אלגנטו רהיטים” למשלוח לבית הלקוח כמוהו כמוצר שהתקבל, היה סרב הלקוח לקבל את המוצר מכל סיבה שהיא, יהיה בכך הוראת משלוח חזרה למחסני “אלגנטו רהיטים” וזאת על חשבון הלקוח.
    14. לאחר קבלת הסחורה ואישור על תקינותה אין החזרה.
    15. במידה ויש פגם/תקלה שדווחה בעת קבלת הסחורה תטופל בהתאם לתקלה, לפי שיקול דעתה של “אלגנטו רהיטים”, החברה תהא רשאית לבחור בטיפול בתקלה במפעל, במקרה כזה יילקח המוצר למפעל ויוחזר לאחר טיפול ע”ח החברה.
    16. ביטול עסקה לפי חוק הגנת הצרכן לפני שליחת המוצר למזמין ובטרם יצאה ההזמנה לייצור (תוך 2 ימי עסקים) יוכל המשתמש לשלוח לאתר בקשה לביטול עסקה בהתאם ל”חוק”. ביטול העיסקה יהא בניכוי 5% או 100 ₪ הזול מביניהם. בקיזוז עמלת אשראי עד לשיעור של 2.5% מסך רכישת הפריטים.
    17. פריטים משלימים אשר נעשה בהם שימוש ו/או נפגמו ו/או עברו תיקון אינם ברי החזרה או ביטול.
    18. ככל וביטול העסקה, לפי אישור החברה אינו נוגע לפגם במוצר, דמי ההובלה יחולו על המזמין בלבד, כפוך לכך שהמוצר יוחסר שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מל סוג שהוא.
    19. מוצרים אשר הורכבו בבית המזמין אינם ניתנים להחזרה ולבטול העיסקה. 
    20. כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות זמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל אחריות למועד החזרת הכספים ולמערכת הסליקה והזיכוי יועבר כולו או חלקו בהתאם לתנאי העסקה בכרטיס האשראי ממנו ביצע המזמין את הרכישה למעט דמי ההובלה.
  7. שונות
    1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים באשדוד, בלבד.
    2. התקנון עודכן ביום 25/1/24 וניתן לשינוי בכל עת ע”י  הנהלת החברה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. נוסח התקנון המעודכן וכפי שמפורסם באתר החברה הינו הנוסח הקובע בכל עת.

תודה שרכשת אלגנטו!